تصادف مرگبار در اتوبان ارتش در تهران

تصادف مرگبار در اتوبان ارتش در تهران

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:سخنگوی آتش‌‌نشانی از وقوع یک تصادف مرگبار در بامداد جمعه ۸ دی ماه خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ نفر
اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
سخنگوی آتش‌‌نشانی از وقوع یک تصادف مرگبار در بامداد جمعه ۸ دی ماه خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند.

جلال ملکی در گفت وگو با ایلنا از وقوع یک حادثه تصادف رانندگی در بامداد روز جمعه خبر داد و گفت: ساعت ۲ و ۲۴ دقیقه حادثه رانندگی در مسیر شرق به غرب اتوبان ارتش در ابتدای بزرگراه امام علی (ع) به سامانه ۱۲۵ اطلاع داشته و دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده می شود که یک دستگاه خودروی سواری تیبا با ۷ نفر سرنشین به دلیل نامعلوم از مسیر اصلی خارج و در حاشیه اتوبان با پایه های یک تیر از ادوات ترافیکی برخورد می کند و در محل متوقف شده است.

وی اضافه کرد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند، سه نفر از این افراد به بیرون از خودرو پرت شده بودند و ۴ نفر دیگر نیز در داخل اتاق ویران شده خودرو خود به طور بسیار خطرناکی محبوس بودند. آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز و با استفاده از تجهیزات، قطعات خودرو را برش دادند و هر ۴ نفر خارج شدند و این ۷ نفر را تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی با بیان اینکه پس از معاینات لازم مشخص شد ۴ نفر شامل ۳ خانم و یک آقا جان خود را از دست داده اند، اظهارکرد: ۳ نفر دیگر شامل ۲ خانم و یک آقا دچار مصدومیت شدید شده اند که آنها نیز به مراکز درمامی منتقل شدند.

وی در مورد سن این حادثه دیدگان اعلام کرد: سن این افراد بین ۲۰ تا ۳۵ سال بوده است و خودروی متلاشی شده آنها نیز با جرثقیل به منطقه امنی منتقل شده است.

سخنگوی آتش نشانی در پایان از رانندگان تقاضا کرد در ساعات پایانی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.