بسکتبال گرگان پیروز شهرآورد بود/ بدون استراحت ادامه می دهیم

بسکتبال گرگان پیروز شهرآورد بود/ بدون استراحت ادامه می دهیم

هامان هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از پیروزی تیم یس آل در مقابل شهرداری در نخستین شهرآورد بسکتبال گرگان اظهار کرد: بازی مهیجی را شاهد بودیم که پیش

هامان هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از پیروزی تیم یس آل در مقابل شهرداری در نخستین شهرآورد بسکتبال گرگان اظهار کرد: بازی مهیجی را شاهد بودیم که پیش از این تجربه نکرده بودیم و این را از قبل پیش بینی می کردیم.

هاشمی افزود: خوشحالم که این بازی با برد تیم یس آل به پایان رسید اما به اعتقاد من بسکتبال گرگان پیروز اصلی این شهرآورد بود.

وی در خصوص دودستگی تماشاگران در تشویق تیم ها، بیان کرد: طبیعی است که تماشاگران باتوجه به ارتباطات نزدیکی که با بازیکنان دوتیم دارند، آنها را بیشتر تشویق کنند و این موضوع برایم غیرقابل پیش بینی نبود.

مدیرعامل تیم یس آل با ابراز رضایت از عملکرد تیمش گفت: با درایت کادرفنی، پشتیبانی عوامل بیرون زمین، همدلی و اتحاد بازیکنان و رهبری بابک نظافت درون زمین در نیم فصل اول نتایج قابل قبولی کسب کردیم و صددرصد از عملکرد تیمم راضی هستم.

هاشمی خاطرنشان کرد: ما کم هزینه ترین تیم مسابقات را در اختیار داریم و پایین ترین رقم قرارداد لیگ را بازیکنان ما بسته اند.

وی در خصوص برنامه های تیم یس آل در تعطیلی نیم فصل مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: ما تعطیلاتی نداریم، از قبل هماهنگی ها انجام شده و بازیکنان روزی دو جلسه تمرین می کنند و خودمان را برای میزبانی از تیم پتروشیمی آماده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته نهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال تیم یس آل با نتیجه ۷۰ بر ۵۸ نخستین شهرآورد گرگان را از تیم شهرداری برد.