برنامه های دهه فجر تیپ 230شهید تاجی نوده خاندوز تشریح شد

برنامه های دهه فجر تیپ 230شهید تاجی نوده خاندوز تشریح شد

امیر سرتیپ دوم ستاد "سیدحسین میرتقی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: یگان های این تیپ به مناسبت گرامیداشت سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب

امیر سرتیپ دوم ستاد "سیدحسین میرتقی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: یگان های این تیپ به مناسبت گرامیداشت سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و ورزشی را با حضور نیروهای پایور و وظیفه اجرا خواهند کرد.
وی گفت: یکی از کارهای فرهنگی ایام الله دهه فجر مسابقه حفظ سوره "فجر" قرآن کریم است که در حال حاضر بیش 500 نفر از نیروهای پایور و وظیفه برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کردند.
امیر میرتقی افزود: در نخستین روز از دهه مبارک فجر همزمان با آغاز ورود حضرت امام به میهن اسلامی ایران، برنامه ویژه ای در این پادگان برگزار می شود.
وی گفت: علاوه بر این، مسابقه مقاله نویسی، شعر و خاطره گویی، جشنواره سرود و تئاتر، مسابقه نقاشی و مسابقات مختلف ورزشی بین کارکنان در این ایام برگزار می شود.
فرمانده تیپ 230 مستقل سرلشکر شهید متاجی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم برای ویزیت رایگان ، غبار روبی و گلباران مزار مطهر شهدا از دیگر برنامه های این دهه می باشد.
امیر میرتقی، انقلاب اسلامی ایران را متعلق به همه مردم دانست و گفت: نیروهای این تیپ به همراه اقشار مختلف مردم با حضور یکپارچه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام ، گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا، آمادگی هر گونه ماموریت هستند.
/622/