برخی با حمایت از سران فتنه با سرنوشت نظام بازی می کنند

برخی با حمایت از سران فتنه با سرنوشت نظام بازی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین، طی سخنانی با بیان این که امروز رونق حوزه علمیه قم، مرجعیت شی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین، طی سخنانی با بیان این که امروز رونق حوزه علمیه قم، مرجعیت شیعه و گسترش اسلام ناب محمدی به برکت حضرت فاطمه معصومه(س) است، سال روز وفات و شهادت آن حضرت را تسلیت گفت و افزود: فریاد استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم انقلاب اسلامی در اثر عنایات این بانوی بزرگوار است.

وی سپس از حضور مسئولان شهرستان ورامین در تشییع ۳ شهید مدافع حرم در این شهرستان تقدیر کرد و افزود: ما امنیت و استقلال کشور را مدیون این شهدا هستیم.

امام جمعه موقت ورامین سپس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۰ دی ورامین، گفت: این شهدا در سال ۵۷ و در اوج حاکمیت طاغوت در خیابان های این شهر به مبارزه پرداخته و در خون خود غلطیدند، امروز جوانان ما وظیفه پاسداری از خون این شهدای مظلوم را بر عهده دارند، متاسفانه امروز دست هایی در کار است که جنایات شاه را به فراموشی بسپارد و آن افراد فاسد، خود فروخته و کثیف را تطهیر کند، فیلم های غیر واقع از شبکه های ماهواره ای پخش می کنند، اما باید نخبگان، رسانه ها، اساتید و علما با هوشیاری در برابر این افراد بایستند.

محمودی با بیان این که الگوی امروز جوانان ما شهدا هستند، اضافه کرد: نباید راه را گم کرد، اخلاص، فداکاری، صبر، دشمن شناسی و ولایتمداری و وظیفه شناسی را باید از شهدا آموخت.

وی با بیان این که هزینه مراسم گرامیداشت شهدای ۱۰ دی ۵۷ توسط خانواده این شهدا به زلزله زدگان کرمانشاه کمک شد، گفت: امسال این مراسم گرامیداشت برگزار نمی شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه به سال روز حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: ۹ دی روز قیام ملت ایران در برابر دنیای کفر و نفاق بود و شما مردم ورامین در این میان کفن پوشیده و به سوی تهران حرکت کردید و سبب افتخار شدید، امروز اسناد فتنه ۸۸ افشا شده و قرار و مدارهای برخی فتنه گران با خارج نشینان مشخص و حمایت های آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل سعود از فتنه گران علنی شده است.

حضور فتنه گران در مسندهای مهم خیانت به نظام اسلامی است

محمودی با بیان این که فتنه هنوز تمام نشده است، افزود: متاسفانه امروز برخی فتنه گران و تابلوهای فتنه در مسندهای مهم نظام حضور دارند، این امر را خیانت به نظام اسلامی می دانیم.

وی با بیان این که فتنه های جدید در راه است، گفت: کسانی که سال ها در این کشور مسئول بودند، حالا تبدیل به منتقد و اپوزوسیوننظام شدند، این ننگ را آب زمزم نیز نمی توان پاک کرد، از سوی دیگر برخی مدیران به مسئولیت های خود قائل نیستند و در حوزه اقتصادی کم کاری و کارشکنی می کنند، گویا برخی که یا نادان و یا نفوذی دشمنند، مامور به ناراضی تراشی هستند، برخی دیگر از ضد انقلاب های فراری در حال تحریک برای آسیب رساندن به مردم و نظام هستند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که این افراد با به آتش کشیدن مساجد و حسینیه ها، به اموال عمومی آسیب می زنند، اظهار داشت: اهداف این افراد واضح است، باید بدانیم فتنه تمام نشده و پیچیده تر شده است.

ملت بر دهان حامیان فتنه خواهند کوبید

خطیب جمعه امروز ورامین در بخش دیگری از خطبه های خود، به مساله حصر سران فتنه پرداخت و گفت: متاسفانه برخی افراد در ایام انتخابات به دلیل چند رای از سران فتنه حمایت کرده و وعده رفع حصر دادند، البته ما هم معتقدیم هر زمان شرایط مناسب بود و آمادگی برای پذیرش حکم اسلامی درباره سران فتنه وجود داشت دستگاه قضایی آن ها را محاکمه کند، اما وقتی می بینیم، امروز دستگاه قضایی وقتی سراغ گردن کلفت ها و وابستگان به کانون های قدرت می رود، جنجال می کنند و بست می نشینند و در روزنامه های زنجیره ای جوسازی و دروغ پردازی می کنند، مسلم است شرایط برای پذیرش حکم محارب وجود ندارد و لذا نظام با رافت اسلامی سران فتنه را در خانه های خود تحت نظر قرار داده است، اما جالب این جا است، که عده ای از تریبون های رسمی کشور و مجلس، فریاد وامظلوما سر داده و تقاضای آزادی این افراد را دارند.

وی افزود: افرادی که مساجد را آتش زدند، چادر از سر نوامیس مردم کشیدند و مردم و بسیجیان را به شهادت رسانده و به اموال عمومی و بیت المال صدمه زدند، را ندیدید و جسارت به نمازگزاران عاشورا و اطلاعیه سخیف سران فتنه را مشاهده نکردید، چرا در برابر این ظلم ها لال هستید، چرا چشم خود را بر روی این واقعیات بستید، چرا یک بار نگفتید که سران فتنه توبه کرده و از ملت ایران عذرخواهی کنند و تنها دم از رفع حصر می زنید.

محمودی گفت: چرا با سرنوشت نظام اسلامی بازی می کنید، چرا می خواهید نام شما جزو مارقین، قاسطین و ناکثین ثبت شود و مانند خوارج در برابر ولایت صف کشیده اید، بدانید ملت همان گونه که در ۹ دی ۸۸ به میدان آمد، این بار نیز در صورت استمرار این روش های منحط به میدان آمده و بر دهان شما خواهد کوبید.