برخورد قاطعانه با متخلفان در خصوص فیش‌های نجومی صورت گیرد

برخورد قاطعانه با متخلفان در خصوص فیش‌های نجومی صورت گیرد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در بیانیه فرماندهان بسیج دانش آموزی سراسر کشور در خصوص فیش های نجومی آمده است: «ای اهل ایمان! به خدا
به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در بیانیه فرماندهان بسیج دانش آموزی سراسر کشور در خصوص فیش های نجومی آمده است: «ای اهل ایمان! به خدا و پیامبر خیانت نکنید و به امانت های میان خود هم خیانت نورزید در حالی که می دانید خیانت عملی بسیار زشت است (سوره انفال آیه27)».

بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، یکی از مهم ترین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران، برقراری عدالت در سطح جامعه و بین تمامی اقشار می باشد و به تبع آن ایجاد پیوند و اعتماد حقیقی بین مردم و مسئولین بوده که هرگونه ایجاد شک و شبهه و گسست در روابط بین مردم و مسئولین به دلایل اشرافی گرایی، پرداخت های ویژه، نبود همدلی و همدردی با مردم، ضربه های عظیمی به پایه ها و پیکره انقلاب اسلامی وارد می کند.

در این بیانیه آمده است: این فیش های نجومی به رغم نشان دادن برخی از ایرادات و اشکالات موجود در قوانین، چهره واقعی معدودی از مسئولین نیز که به ظاهر ذخیره نظام بودند را آشکار کرد و نشان داد که به رغم اعتماد مردم، برخی از این افراد نه تنها امانت دار جمهوری اسلامی نیستند بلکه خائن به اعتماد و سرمایه ملت هستند.

مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در نظر داشته باشند که کسانی که برای در دست گرفتن سکان این نظام انتخاب می کنند افرادی پاکدست باشند؛ افرادی که حاضرند در راه مردم خویش از جان خود بگذرند باید دقت کنند و بدانند که ذخایر این نظام افرادی همچون شهید بابا رجب هستند نه کسانی که به ملت خود خیانت می کنند.

این بیانیه می افزاید: ضمن تشکر از فعالیت های قوای سه گانه مجریه، قضائیه و مقننه بابت اقدامات انجام گرفته تا کنون، ما جمعی از فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی سراسر کشور، برداشت های ظالمانه از بیت المال را به شدت محکوم کرده و چند نکته را من باب تذکر و پیگیری عملی یادآور می شویم:

- خدمت به مردم و صداقت عملی و گفتاری بزرگترین رسالت و تبلیغ برای مسئولان است.
- ایجاد جریان های پر سر و صدا و در ظاهر مخالف این اتفاقات کما فی السابق هیچ کمکی نخواهد کرد.
- مسئولین باید نشان بدهند که عزم راسخی برای برخورد با این فیش های نجومی دارند.
- به هیچ عنوان برای متخلفین عذرتراشی نکنید و اجازه حمایت از آنها را ندهید و قاطعانه برخورد کنید.
- قوه ی قضائیه نیز باید در این موضوع ورود کرده و اجازه ندهد که عدالت در این کشور پایمال گردد.
- بایستی سعی بشود که این اتفاق (فیش های نجومی) وجهه قانونی پیدا نکند و در صورت نیاز مجلس قوانین مربوطه را اصلاح کند.
- بدون ملاحظه نسبت به عزل مدیرانی که با فیش های نجومی مصداق حرام خواران هستند و باز گرداندن پول ها به بیت المال، اقدام شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/FV49HR