بدون آمادگی نمایش خوبی در آسیا داشتیم

بدون آمادگی نمایش خوبی در آسیا داشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، نوزدهمین دوره رقابتهای هندبال جام باشگاه های آسیا، شب گذشته با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد. تیم هندبال نفت و گاز

به گزارش خبرنگار مهر، نوزدهمین دوره رقابتهای هندبال جام باشگاه های آسیا، شب گذشته با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران نماینده کشورمان در این رقابتها در دیدار رده بندی برابر لخویای قطر با نتیجه ۳۱ بر ۲۱ شکست خورد و در رده چهارم آسیا قرار گرفت.

مهران کیخوائی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد این تیم گفت: تیم ما قبل از اعزام به رقابتهای آسیایی، تمرینات بدنسازی مناسبی را انجام نداد. ترکیب تیم کاملاً مشخص نبود و ما به همین دلیل زمان زیادی را از دست دادیم.

وی افزود: تعدادی از بازیکنان از جمله ملی پوشان قرضی دیر جمع به ما ملحق شدند که این موضوع باعث شد کار تیمی منسجمی را پیش نبریم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: ما بازی های تدارکاتی زیادی را برنامه ریزی کردیم که هیچکدام عملی نشدند. برنامه اردوی تدارکاتی ما در تهران بسیار محدود و کوتاه بود و در حد یک بازی دوستانه در برابر تیم نیروی زمینی دنبال شد.

وی تصریح کرد: در کل تیم ما با آمادگی خوبی پا به مسابقات قهرمانی آسیا نگذاشت اما نفت عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در نیمه اول همه رقابتها، عملکرد بسیار خوبی داشت.

کیخوائی ادامه داد: اما در نیمه دوم مسابقات، بازیکنان خسته و مرتکب اشتباهات زیادی در میانه بازی می شدند. سه تیم راه یافته به دور دوم رقابتها بسیار قدرتمند بودند و با آمادگی کامل و تجهیزات مناسب در جام باشگاه های آسیا حضور داشتند.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: در مجموع، از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، چرا که نماینده شایسته ای برای شهر گچساران و کشورمان ایران بودند. جا دارد از زحمات دبیر فدراسیون، سرپرست تیم و تمامی کسانی که ما را در راه حضور در جام باشگاه های آسیا یاری رساندند، تشکر کنم.