بارش باران در ارتفاعات البرز/کاهش دما طی دو روز آینده

بارش باران در ارتفاعات البرز/کاهش دما طی دو روز آینده

منصور رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی و به سبب نفوذ جریانات ناپا

منصور رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی و به سبب نفوذ جریانات ناپایدار جوی افزایش سرعت وزش باد و وقوع پدیده گرد و غبار را از اواخر امروز در استان شاهدخواهیم بود.

وی با بیان اینکه به مردم و دستگاه های اجرایی توصیه می شود در این مدت زمان تمهیدات لازم را برای پیشگیری از حوادث احتمالی به کار گیرند، افزود: پیش بینی می شود طی دو روز آینده دمای هوای استان البرز نسبت به امروز کاهش یابد.

رحمانیان با بیان اینکه بیشینه دمای امروز کرج ۳۲ درجه و کمینه آن به ۱۸ درجه می رسد، تصریح کرد: سرعت وزش باد امروز حدود ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است و برای دو روز آینده افزایش پیدا می کند.

مدیرکل هواشناسی البرز اعلام کرد: بر اساس آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی در ساعات بعد از ظهر امروز بارش پراکنده باران در ارتفاعات و طی امروز و فردا وزش باد شدید و در پاره ای نقاط گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: توصیه می شود برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی، تمهیدات و اقدامات لازم از سوی دستگاه های متولی انجام شود.