اعزام تیم تیراندازی با کمان همدان به مسابقات قهرمانی کاپ آزاد

اعزام تیم تیراندازی با کمان همدان به مسابقات قهرمانی کاپ آزاد

ساسان رضوی مشعوف در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به اعزام تیم تیراندازی با کمان همدان به مسابقات قهرمانی کاپ آزاد اظهار داشت: این مسابقات پن

ساسان رضوی مشعوف در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به اعزام تیم تیراندازی با کمان همدان به مسابقات قهرمانی کاپ آزاد اظهار داشت: این مسابقات پنجشنبه و جمعه هفته جاری در شهر سنندج در دو رشته ریکرو و کامپوند برگزار خواهد شد.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته و فراهم کردن شرایط، تیم همدان نیز در هر دو رشته به این مسابقات اعزام خواهد شد که امیدواریم با دست پر از این مسابقات به همدان بازگردیم.

دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ نفر در همدان به صورت حرفه ای و دارای بیمه ورزشی در رشته تیراندازی با کمان فعالیت دارند، گفت: در شهرستان های استان همدان نیز در حال حاضر چهار شهرستان نهاوند، رزن، ملایر و اسدآباد دارای رئیس هیئت هستند و در صورت تمایل مدیران اداره های ورزش و جوانان در سایر شهرستان های استان نیز این رشته فعال می شود.

رضوی مشعوف عنوان کرد: خوشبختانه از نظر زیرساخت های این رشته و از نظر مکان تمرین ورزشکاران تیراندازی با کمان مشکلی ندارند و سایت اختصاصی تیراندازی با کمان همدان در ورزشگاه ملت مشکل را از این نظر حل کرده است.

وی با بیان اینکه استعدادیابی محدود به فصل تابستان و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان نیست، گفت: با فرا رسیدن روزهای پایانی تابستان کلاس های استعدادیابی تعطیل نخواهد شد و مربیان استعدادیاب در تمام سال آماده استعدادیابی هستند.

دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان همدان یادآور شد: با آغاز فصل مهر و بازگشایی مدارس مربیان استعدادیابی هیئت با همکاری مدیران مدارس در استان فعالیت خود را ادامه می دهند.