استیضاح شهردار مریوان رای نیاورد + عکس

استیضاح شهردار مریوان رای نیاورد + عکس

به گزارش ایرنا، انتقادات آشکار و پنهان بعضی از اعضای شورا نسبت به عملکرد شهردار مریوان از چندی قبل مطرح شده بود که شهردار و معاونین وی در ساعات پایا

به گزارش ایرنا، انتقادات آشکار و پنهان بعضی از اعضای شورا نسبت به عملکرد شهردار مریوان از چندی قبل مطرح شده بود که شهردار و معاونین وی در ساعات پایانی روز چهارشنبه در جلسه ای علنی با حضور اعضای شورا، به این انتقادات و سوالات پاسخ دادند.
نایب رئیس شورای شهر مریوان در این خصوص به ایرنا گفت: طرح سوال از شهردار مریوان از چندی پیش با اصرار تعدادی از اعضا به طور رسمی حاوی 22 سوال از عملکرد شهرداری به شهردار مریوان ارائه شد و طبق قانون وی تا 10 روز فرصت داشت به این سوال ها پاسخ دهد.
سوران حسینی افزود: شهردار مریوان نیز در کمال آرامش و با علاقه مندی در جلسه شامگاه چهارشنبه حاضر شد و به سوالات اعضای شورا پاسخ داد.
این عضو شورا با اشاره به اینکه قبلا نیز تاکید کرده به زعم وی استیضاح شهردار جزو محالات است گفت: شهردار مریوان در این جلسه با ارائه جواب های منطقی، قانع کننده و مستند از عملکرد یکساله خود به روشنی دفاع کرد و در پایان اکثر اعضا از جواب های شهردار قانع شده و استیضاح شهردار عملا بی نتیجه ماند.
وی گفت: بیشترین طرح سوالات از شهردار مربوط به عدم شفافیت در خصوص منابع مالی، اخراج دسته جمعی تعدادی از کارگران فصلی شهرداری، تخلفات ساخت و ساز، قطع گاز برخی از ساکنین غیرمجاز و عدم شفاف سازی در خصوص واگذاری امورات شهرداری به بخش خصوصی بود.
شورای شهر مریوان دارای 11 عضو است.
مریوان در 130 کیلومتری غرب شهرستان سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.ک/3
533