استمرار انقلاب اسلامی مهم‌تر از تشکیل آن است

استمرار انقلاب اسلامی مهم‌تر از تشکیل آن است

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد زرهانی ظهر شنبه در همایش تخصصی ائمه جمعه استان گلستان که در گنبد کاووس برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی عا

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد زرهانی ظهر شنبه در همایش تخصصی ائمه جمعه استان گلستان که در گنبد کاووس برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی عالم، مجتهد و فقیه است و علمای شیعه و سنی هم منادیان حق هستند و باید با آفت شناسی به فکر برطرف کردن مسائلی باشند که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی انفجار نور و پیروزی حق بر باطل بود، هر چند تشکیل انقلاب اسلامی مهم بوده اما استمرار آن بسیار مهم‌تر است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با چالش‌هایی مواجه است که باید برای تمدن سازی این چالش‌ها را برطرف کنیم، مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی علیه ما ساماندهی شده تا در حقانیت خود دچار مشکل شویم.

معاون امور دولت و مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب فضیلت، حاکمیت نور، عدل و عقل بود که زمینه سازی بیداری اسلامی در ملت‌های اسلامی را فراهم آورد.

زرهانی تصریح کرد: تمرکز بر مشترکات اسلام و اعتقاد به مبدا و معاد، اجرای احکام الهی و اهتمام به دین است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی به دنبال احیای دین بود و علما چراغ هدایت هویت اسلامی هستند که باید رسالت الهی را به مردم انتقال دهند و زمینه ساز افکار مسلمانان در سراسر دنیا باشند.