استقلال، دروازه‌بان را از فوتبال حذف کرده است!

استقلال، دروازه‌بان را از فوتبال حذف کرده است!

همشهری آنلاین: این روزها هر شوتی که استقلال به چارچوب دروازه حریفانش می‌زند تبدیل به گل می‌شود. آبی‌ها این هفته باز هم با ۲شوت داخل چارچوب ۲گل زدند و

همشهری آنلاین: این روزها هر شوتی که استقلال به چارچوب دروازه حریفانش می‌زند تبدیل به گل می‌شود. آبی‌ها این هفته باز هم با ۲شوت داخل چارچوب ۲گل زدند و بر ذوب‌آهن پیروز شدند. درست مثل دو هفته قبل که با ۳شوت داخل چارچوب ۳گل به شمس‌آذر زده بودند و دقیقا مثل هفته قبل‌تر که در شهر اراک فقط با یک شوت داخل چارچوب آلومینیوم را یک بر صفر شکست دادند استقلال این هفته در مصاف با ذوب‌آهن ۱۵شوت زد که خیلی بیشتر از ۶شوت ذوب‌آهن در طول ۹۰دقیقه بود. اما با این وجود شوت‌های داخل چارچوب دو تیم ۲ بر یک به سود استقلال، یعنی همان نتیجه نهایی بازی به ثبت رسیده است.
استقلال در مصاف با ذوب‌آهن ۶۰درصد مالکیت توپ داشت و فقط ۴۰درصد از زمان بازی توپ را به حریفش سپرد. ۵۵۱پاس برای آبی‌پوشان و ۳۳۶پاس برای ذوب‌آهن نشان‌دهنده توفیق بیشتر استقلال در تصاحب توپ و چرخاندن آن در زمین است. استقلال در دقت پا هم آماری بسیار بهتر از حریف داشت. ۷۹.۷ برای استقلال و ۷۲درصد برای ذوب‌آهن نشان‌دهنده برتری همه‌جانبه آبی‌پوشان در طول مسابقه داشته است. مسابقه‌ای که نهایتا امید گل استقلال در آن ۰.۸۵ و امید گل ذوب‌آهن ۰.۶۱ ثبت شده است. یعنی آبی‌ها فقط به اندازه ۰.۲۴ گل برتری داشتند اما با اختلاف یک گل پیروز شدند.
بهترین بازیکن این مسابقه از دید متریکا ماشاریپوف بود. ستاره ازبکستانی آبی‌ها که گل اول تیمش را زد ۲پاس کلیدی هم داشت و با نمره ۷.۸۵ بالاتر از بلانکو، علیاری و رضاوند بهترین بازیکن این میدان شد. بلانکو در این بازی ۶گله شد و ماشاریپوف هم دومین گل این فصلش را به ثمر رساند.