از کجا فیلم و سریال رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک ببینیم؟

از کجا فیلم و سریال رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک ببینیم؟

فضای پخش آنلاین محتوای ویدیویی در ایران رقابت تنگاتنگی بین بازیگران این حوزه ایجاد کرده است. به همین دلیل هر کدام از کسب‌وکارهای این فضای رقابتی سعی کرده‌اند که در سرویس‌های پخش آنلاین ویدیوی خود، تفاوت‌هایی را بر

فضای پخش آنلاین محتوای ویدیویی در ایران رقابت تنگاتنگی بین بازیگران این حوزه ایجاد کرده است. به همین دلیل هر کدام از کسب‌وکارهای این فضای رقابتی سعی کرده‌اند که در سرویس‌های پخش آنلاین ویدیوی خود، تفاوت‌هایی را برای کاربران‌شان ایجاد کنند. شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س) با داشتن کلی کاربر در ایران و خارج ، کاربران خود را از سایت های دیگری بی‌نیاز کرده و مسیر کوتاهی را برای تماشای ویدیو پیش پای آنها قرار داده است. بنابراین کاربران می‌توانند حجم قابل توجهی از فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های روز ایران و جهان را بدون پرداخت هزینه در بخش ویدیوی شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س) تماشا کنند.

در واقع پس از حدود پنج سال که از راه‌اندازی این شبکه می‌گذرد، همه تلاش این پلتفرم بر این بوده که بتواند اپیزودهای زیادی از فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمیشن‌ها و سایر ویدیوهای پرطرفدار را در اپ خود آپلود کرده و به صورت رایگان در اختیار کاربران چند ده میلیونی خود قرار دهد. تا جایی که در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار اپیزود یا به تعبیری حدود دو میلیون دقیقه ویدیو از ژانرهای مختلف در بازار عرضه شده است.

تماشای این ویدیوها در سایت شبکه  به صورت کاملا رایگان بوده و مصرف اینترنت هم به دلیل اینکه از ترافیک داخلی است، نیم‌‌بها محسوب می‌شود. این ویژگی منحصربه‌فرد در همه پخش‌کننده‌های ویدیو دیده نمی‌شود. رایگان بودن نه تنها به لحاظ مالی امتیاز قابل توجهی برای کاربران محسوب می‌شود بلکه زمینه دسترسی هر چه سریع‌تر و آسان‌تر را نیز برای آنها فراهم کرده است. علاوه بر امکان اشتراک رایگان ویدیو در شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س) و عدم نیاز به پرداخت هزینه بابت تماشای فیلم و سریال، شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س)  امکان‌های دیگری را نیز در اختیار کاربرانش قرار داده است که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

سهولت دسترسی به ویدیوها در شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س)

دستاورد کاربران شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س) برای تماشای آنلاین ویدیوها صرفا مربوط به رایگان‌بودن و عدم پرداخت هزینه نیست. بلکه از آنجایی که در یک بستر پخش ویدیو، دسترسی سریع و آسان به فیلم، سریال و انیمیشنی که به دنبال آن می‌گردیم، برنامه‌ای که مشتاق دیدن آن هستیم یا انیمیشنی که کودک‌مان می‌خواهد آن را تماشا کند، یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران در سرویس‌های پخش‌‌کننده ویدیو است، تلاش شده که سهولت دسترسی به ویدیوها در بازار ایجاد شود.

به این صورت که کاربران به محض ورود به شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س) و با کلیک‌‌کردن بر روی ویدیوی مورد نظرشان، آن ویدیو پخش شده و امکان تماشا کردنش وجود دارد و دیگر به پشت سر گذاشتن چندین مرحله و چندین بار کلیک کردن‌، نیازی نیست. در حالی که در سایر سرویس‌های پخش ویدیو، کاربر بعد از پشت سر گذاشتن چندین مرحله، به مرحله پخش ویدیو می‌رسد.

در واقع نوع چینش ویدیوها در شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س) با قابلیت دسترسی هر چه سریع‌تر است. در این صورت کاربر در کمترین زمان ممکن به ویدیوی مورد نظر خود دسترسی خواهد داشت. بنابراین از زمانی که کاربر تصمیم می‌گیرد که ویدیویی را تماشا کند تا زمانی که به آن دسترسی پیدا می‌کند، تنها چند ثانیه زمان می‌برد. 

از طرفی رایگان بودن تماشای ویدیوها و عدم نیاز به خرید اشتراک در شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س)، موجب شده تا کاربران بدون پرداخت هزینه همراه با خانوده‌های خود ساعت‌ها ویدیوی رایگان تماشا کنند. ضمن اینکه به زودی امکان دانلود ویدیوها نیز فراهم می‌شود. در این صورت کاربران شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س) می‌توان با دانلود ویدیوها، در ساعات مورد نظرشان فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنند. در این صورت با مشکلات مربوط به قطعی و اختلالات اینترنت نیز مواجه نمی‌شوند.

گلچینی از بهترین‌ فیلم‌ها و سریال‌ها در شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س)

دسته‌بندی براساس ژانرهای مختلف، گروه‌های سنتی مثلا دسته‌بندی مربوط به کودکان و آپدیت و به‌روز بودن و... موجب شده تا کاربران با ورود به بخش ویدیوی بازار، به اصطلاح با آدرس‌های سرراستی مواجه باشند و براساس دسته‌بندی‌های دقیقی که صورت گرفته، ویدیوی مورد نظرشان را پیدا کرده و تماشا کنند. ضمن اینکه در بخش ویدیوی شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س)، گلچینی از بهترین‌ها دیده می‌شوند تا کاربر بدون سردرگمی و بدون اینکه مدت زمان زیادی را برای انتخاب ویدیوی مورد نظرش صرف کند، بتواند به فیلم یا سریال مورد علاقه‌اش دست پیدا کند. 

در واقع شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س) با آپلود مجموعه‌ای از بهترین‌های مارکت فیلم و سریال و انیمیشن ایران و جهان، مسیر کوتاه‌تری را پیش پای کاربران قرار داده تا آنها به تعداد زیادی ویدیو دسترسی داشته باشند که علاوه بر داشتن ویژگی به‌روز بودن و برخورداری از تنوع ژانرها و موضوعات مختلف، به دلیل گلچین بودن و اینکه منتخبی از بهترین‌ها هستند، همواره با انتخابی باکیفیت دسترسی داشته باشند.

ویدیوهای ویژه شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س)برای کودکان

یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها سرگرم‌کردن کودکان‌شان است. به ویژه در دوران همه‌گیری ویروس کرونا که بچه‌ها به مدرسه نمی‌روند و بیشتر اوقات‌شان را در خانه می‌گذارانند، نیاز بیشتری به سرگرم‌شدن دارند. وجود پلتفرمی که دسته و ردیف ویژه‌ای از ویدیوهای تازه و به‌روز ایران و جهان را برای کودکان دسته‌بندی و آماده کرده باشد، کمک زیادی به والدین می‌کند که هر چه سریع‌تر به محتوای مناسب برای کودکان‌ خود دسترسی پیدا کنند. کافی است ، به بخش ویدیو و قسمت انیمیشن‌های پرطرفدار ژانر کودکان مراجعه کنند تا کودک‌شان بتواند صدها انیمیشن روز را تماشا کند.

ویدیوهای مرتبط راهنمای هوشمند کاربران

وجود ویدیوهای مرتبط با هر فیلم و سریال یا انیمیشن کمک زیادی به کاربران می‌کند تا در حوزه مورد علاقه خود، محتواهای ویدیویی دیگری را هم تماشا کنند. این قابلیت در شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س) مانند یک راهنما برای معرفی محتوای باکیفیت عمل می‌کند. با انتخاب هر فیلم یا سریال یا برنامه‌ دیگر در بخش ویدیوی شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س)، این امکان برای کاربران فراهم است که به تعداد زیادی از فیلم‌ها و سریال‌ها و انیمیشن‌های مرتبط با موضوع ویدیویی که انتخاب کرده‌اند، دسترسی داشته باشند. پیشنهاد ویدیوهای مرتبط راهی کوتاه برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد علاقه کاربران است.

بنابراین در بخش ویدیوی شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س)، کاربران همواره به لیست بلند بالایی از فیلم، سریال و انیمیشن‌های روز ایران و جهان دسترسی دارند و می‌توانند به صورت رایگان آنها تماشا کنند. همچنین بخش ویدیوی بازار بدون اینکه صفحه نخست خود را خیلی شلوغ کرده باشد، دسته‌بندی‌هایی با رعایت فاصله‌ قابل قبول ایجاد کرده تا ضمن داشتن ظاهری چشم‌نواز، مانع از سردرگمی کاربران شود و هر کاربری به راحتی به ویدیوی مورد علاقه خود دسترسی پیدا کند.

انتهای پیام/