اجرای ۱۲ طرح بین المللی در حوزه صنایع غذایی با کشورهای خارجی

اجرای ۱۲ طرح بین المللی در حوزه صنایع غذایی با کشورهای خارجی

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه حسینی‌نژاد مدیر گروه همکاری های علمی بین المللی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی امروز در نشستی خبری که در این موسسه برگزار

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه حسینی‌نژاد مدیر گروه همکاری های علمی بین المللی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی امروز در نشستی خبری که در این موسسه برگزار شد گفت: مرکز همکاری های بین المللی این موسسه از سال گذشته با هدف توسعه تعاملات بین المللی و برون مرزی ایجاد شده است.

وی افزود: ما توانستیم طی این مدت با محققان خارجی ارتباط بگیریم به طوری که ۱۲ طرح پژوهشی به صورت مشترک یا به نتیجه رساندیم یا در حال انجام است.

حسینی‌نژاد خاطر نشان کرد: ۳۴ تفاهم نامه بین المللی با سراسر کشورهای دنیا منعقد کردیم که از دل این تفاهم نامه ها ۱۲ طرح به وجود آمدند.

به گفته عضو هیات علمی موسسه پژوهشی و صنایع غذایی، یکی از ۹ عضو برجسته انستیتو متخصصان علوم و صنایع غذایی هستیم که در راستای تعاملات کشورها و اساتید تاثیر زیادی دارد.

وی عنوان کرد: تاکنون با تایلند، پاکستان، روسیه، انگلستان، نیوزلند، چین، روسیه طرح هایی را در حال اجرا داریم.

مدیر گروه همکاری های علمی بین المللی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با بیان اینکه این طرح ها به صورت ۵۰ درصدی انجام می شوند، گفت: بعد از اجرای طرح ها، نتایج آن به اشتراک گذاشته می شود.