آزادکاران چهار وزن نخست حریفان خود را شناختند

آزادکاران چهار وزن نخست حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان (امیدها) روزهای ۴ و ۵ آذرماه در کشور لهستان برگزار می شود. مراسم وزن کشی چهار وزن نخست ا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان (امیدها) روزهای ۴ و ۵ آذرماه در کشور لهستان برگزار می شود.

مراسم وزن کشی چهار وزن نخست این رقابت ها امشب برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۵ نفر شرکت کرده اند، رضا اطری در دور نخست به مصاف کازویا کویاناگی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده ابراهیم اف از آذربایجان و داتون فیکس از آمریکا مصاف می دهد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم ایمان صادقی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با شوتا فارتنادزه از گرجستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم با برنده اسلام دودایف از روسیه و رندی ووک از سوئیس مبارزه می کند در این وزن ۱۷ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۱ نفر حضور دارند، علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف علیخان جبرائیلوف از روسیه می رود. کریمی در صورت پیروزی بر این حریف با برنده ساموئل بروکس از آمریکا و نماینده رژیم اشغالگر قدس روبرو می شود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۱۷ نفر به روی باسکول رفته اند، امین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کامیل کاسکیولک از لهستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران مغولستان و فنلاند می رود.