آخرین وضعیت درمانی ابوالفضل آرمیده تشریح شد

آخرین وضعیت درمانی ابوالفضل آرمیده تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تورج ملک محمدی با بیان این مطلب افزود: شرایط کلی بیماری ابوالفضل آرمیده عضو تیم کشتی آزاد نوجوانان همچون روزهای قبل است و او در

به گزارش خبرگزاری مهر، تورج ملک محمدی با بیان این مطلب افزود: شرایط کلی بیماری ابوالفضل آرمیده عضو تیم کشتی آزاد نوجوانان همچون روزهای قبل است و او در حال دریافت داروهای مخصوص بیماری‌اش است. البته آرمیده به دلیل دریافت این داروها دچار کاهش رده‌ای گلبول‌های خونی می شود و به همین علت از لحاظ انعقادی و مقاومت در برابر بیماری در شرایط خاصی قرار دارد.

پزشک تیم‌های ملی کشتی تصریح کرد: آرمیده هم اکنون در اتاق خصوصی مجتمع ولی عصر بیمارستان امام خمینی (ره) به صورت ایزوله بستری و ممنوع الملاقات است.

ملک محمدی اضافه کرد: از تمامی مردم و مسئولان درخواست دارم از حضور در بیمارستان و عیادت از او خودداری کنند و گزارش روند درمانی وی به صورت دقیق از طریق فدراسیون کشتی و فدراسیون پزشکی ورزشی به اطلاع مردم خواهد رسید.

ملک محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز این سرمایه ملی هرچه زودتر بهبود یافته و تمرینات خود را برای کسب افتخارات بیشتر از سر بگیرد.