آخرین اخبار از سانحه هواپیمای ایرباس بر فراز کوه های آلپ فرانسه

آخرین اخبار از سانحه هواپیمای ایرباس بر فراز کوه های آلپ فرانسه

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، به همین دلیل آنگلا مرکل صدراعظم آلمان تصمیم دارد در ساعات آینده از محل سقوط هواپیما دیدن کند.بنابر این گزا

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، به همین دلیل آنگلا مرکل صدراعظم آلمان تصمیم دارد در ساعات آینده از محل سقوط هواپیما دیدن کند.
بنابر این گزارش، " توماس وینکلمن" از مدیران این شرکت که هواپیمای متعلق به آن ساعت 10 و 47 دقیقه سه شنبه به وقت فرانسه در خاک فرانسه سقوط کرد، اظهار داشت بر اساس اطلاعات موجود، 67 نفر از 150 قربانی این سقوط آلمانی بودند.
وی که در نشستی خبری سخن می گفت، با ابراز بی اطلاعی از ملیت دیگر سرنشیان هواپیما تاکید کرد: مسئولان شرکت جرمن وینگز در تلاشند تا سریعا اطلاعات مربوطه را به دست آورده و منتشر کنند.
این مدیر مسئول در شاخه پروازهای ارزان قیمت لوفت هانزا خاطر نشان کرد به دلیل آن که هواپیمای ایرباس آ-320 در داخل منطقه شنگن پرواز می کرد، فقط اطلاعاتی شامل نام و تاریخ تولد مسافران در فرودگاه بارسلون ثبت، اما گذرنامه آنان کنترل نشده است.
شبکه خبری یورونیوز نیز اعلام کرد که جعبه سیاه این هواپیما پیدا شده است.
"هیک برلنباخ " معاون شرکت هواپیمایی لوفت هانزا دراین باره گفت: هنوز اطلاعاتی دراین باره در دست نیست و نمی توانم اطلاعات دقیقی در این باره ارایه کنم.
مقامات آلمانی شرکت جرمن وینگز، اعلام کردند هواپیمایی که امروز سقوط کرد، مشکل ایمنی نداشت.
هواپیمای مسافربری ایرباس آ320 با 150 سرنشین شامل 144 مسافر، دو خلبان و چهار خدمه که از بارسلون اسپانیا عازم دوسلدورف آلمان بود ، ساعت 10 و 47 دقیقه امروز به وقت فرانسه در کوههای آلپ سقوط کرده است .
محل سقوط هواپیما به شکلی است که امکان فرود بالگرد در آن وجود ندارد و امکان دسترسی نیز بسیار سخت است.
شرکت جرمن وینگز اعلام کرده است این هواپیما از نظر ایمنی، وضع مطلوبی داشت و خلبان آن نیز بسیار با تجربه بود.
این هواپیما با از دست دادن سرعت و ارتفاع، در منطقه ای دور افتاده در آلپ در جنوب شرق فرانسه سقوط کرده است.
این مقام لوفت هانزا در بخش دیگری اعلام کرد که خانواده قربانیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 900808890 تماس بگیرند.
وی افزود: هیچ ایده مشخصی در باره علت سانحه در دست نیست و اطلاعات صریح تری نمی توان اعلام کرد.
خانم "هیک برلنباخ "در باره علت تاخیر پرواز چیزی نگفت و تاکید کرد: نمی توانم اطلاعات بیشتر بگویم و همه چیز در حد حدس و گمان است
وی در باره اینکه خلبان قبل از سقوط خواستار کمک شده بود گفت: من اطلاع دقیقی ندارم و نمی توانم اطلاعات مشخصی بدهم.
براساس تصاویر منتشره ازسوی شبکه یورونیوز، این هواپیما پس از سقوط در دره ای در کوه آلپ ، به قطعات کوچکی متلاشی شده است.
شبس**1502**1565